el arte de la fuga

8.7.06

Βαρέθηκα τις μαυρίλες... Όχι, μαύρη λοιπόν, αλλά πράσινη... Εδώ, πριν από πολλές μέρες, μπήκα σε ένα μαγαζί που πουλούσε διάφορα ανθοϊάματα και τέτοια εναλλακτικά. Μπήκα γιατί ήταν όμορφο απ' έξω και ήλπιζα ότι θα βρω κανένα φυτικό καλλυντικό, τύπου Κορρέ και Apivita, και η κυρία με ρώτησε ποιο χρώμα μου αρέσει. Όταν της απάντησα "σ' αυτή τη φάση το πράσινο", μου είπε πως αυτό δείχνει πως είναι εποχή που πρέπει να πάρω σημαντικές αποφάσεις, πως έχω την αίσθηση ότι από τις αποφάσεις μου θα κριθούν πολλά, ίσως πως έχω πολλές προσδοκίες, αυτό δεν το θυμάμαι, το λέω εγώ, επειδή το πράσινο μου φαίνεται πολύ αισιόδοξο. Σε άλλες φάσεις της ζωής, μου φαινόταν και τελείως κουκουρούκου χρώμα. Αλλά τώρα, πράσινη...
Έμαθα κι ένα πολύ δυσάρεστο νέο προ ολίγου, και ξαφνικά το μαύρο μου φάνηκε σαν τάφος...
posted by Rayuela at 4:40 μ.μ.

6 Comments:

Όσο έγραφα το προηγούμενο σχόλιο, άλλαξαν και τα χρώματα! Πανέμορφο και ανοιξιάτικο.

5:08 μ.μ.  

Προς Estrella: Καλώς την και πάλι! Ανοιξιάτικο; Εδώ μετά από μία εβδομάδα υπέροχου καιρού, βρέχει καταρρακτωδώς.
Ας μην παίρνει όλους τους εκδότες η μπάλα, ο εν λόγω ήταν απλώς γελοίος...
Εμείς ας μιλάμε λοιπόν στον ενικό, όλα είναι θέμα επιλογής.Αν θέλεις, γράψε μου μέιλ, έβαλα τη διεύθυνση στο προφίλ. Τι κάνεις αλήθεια εκεί στο Λος Άντζελες;

6:03 μ.μ.  

Τώρα το βλέπω, όταν είχα πρωτομπεί, δεν υπήρχε το μπλογκ. Και μετά δεν το ξανακοίταξα. Αρχίζω το διάβασμα λοιπόν...

6:04 μ.μ.  

Ναι, ας μην τους παίρνει όλους η μπάλα, αλλά γνώρισα κι εγώ 2-3 γελοίους!
Το μπλογκ μου είναι σαχλαμάρα, μην ασχοληθείς, δεν έχω ασχοληθεί ούτε εγώ, όλα είναι δοκιμαστικά για να δω πώς και αν μπορώ να φτιάξω ένα.
Λος Άντζελες βρίσκομαι τα τελευταία πέντε χρόνια και η ζωή μου είναι πια εδώ, δε με βλέπω να μετακινούμαι για μια δεκατία ακόμα. Μετά ελπίζω να μετακινηθώ προς New England.

6:23 μ.μ.  

Πολύ ωραίο αυτό το πράσινο. Φτυστή αυτό το μπλογκ γίνατε. Χαχα

6:31 μ.μ.  

Μου τα χαλάσατε όλα τώρα! Είναι τρομερό αυτό, πώς ένα πράγμα μας φαίνεται κάπως τη μια στιγμή και την επόμενη αλλιώς... Ψάχνω για καινούργιο δέρμα τώρα... Και είμαι κι Ολυμπιακός...

7:12 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home